Skön rulle...

2008-08-05 ღ 23:10:40
Nu har jag tittat på Bombay dreams me lillebror, alltså den filmen e en film i säg. Så jäkla skön. Sköna skådisar. Skrattar en del när ja ser den =D Skön film helt enkelt. Vad har ni gjort ikväll? Imorn börjar jag 13.00 så innan det blir de en del telefonsamtal och pappersarbete inför resan, ännu är inte allt klart. Mycket kvar faktiskt. Men snart så. Nu ahr ja bokat biljetten iaf =)=) Wiiiiie! Ska köpa mig ett regnställ faktiskt till ja åker, för ja måste ju kunna va ute i sandlådan o leka närjag kommer så det ska med i väskan =) o så gummistövlar! Sen behöver jag nog införskaffa mig en baddräkt, kan va bekvämt att ha om man ska till badhuset..jobbigt med bikini  kanske...hmm nå mer man behöver? får fundera... 1 månad o 2 dagar kvar då...sen FRAAAAANCE!

                  




                



1 Kommentarer
· anne

Semester just nu...:) jobbar i sthlm annars

2008-08-05 @ 23:54:32
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback