Solen skiner!

2008-08-27 ღ 11:24:23
vAD GLAD JAG BLIR NÄR JAG SER ATT SOLEN SKINER :) ojdå, råkade ha på caps lock men nu orkar ja inte ändra =P Men men, nu hars jag iallafall städat, dammsugit o dammat en del. Brorsan får ta o skura golven sen. Imorn kommer ju familjen hem från Turkiet :) Hrligt faktiskt, allt börjar ju ta slut här hemma =P

Nä, nu måste jag nog hoppa in i duschen om aj ska hinna till jobbet nån gång. Får se om de blir filmkväll ikväll eller hur de blir. Måste ju kolla upp recepten på pajerna oxå så ja har allt hemma. hmm

Kram sålänge!








2 Kommentarer
· Angelica

sv: ja jag är döstressad så det finns inte, jag är så rädd att jag ska glömma nåt superviktigt ! ..



åh vad kul altså !.. och jag åker den 14 e.. det är ju liksom snart, hehe.. =)

2008-08-27 @ 13:10:08
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
· Madelene

Jaa det känns otroligt bra, det har det gjort hela tiden.

Nä vi brukar inte prata. jag gratta honom när han fyllde år och han gjorde likadant.



jaha oki jaa men det kan ju vara skönt att ha en body under då liksom..

jaha oki vad mysigt. tyvärr kan jag inte på lördag då vi ska på inflyttningsfest hos min brorsa.



känns det inte jobbigt att du ska vara borta i ett helt år?



2008-08-27 @ 13:39:02
URL: http://maadelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback