tjekt !

2008-08-07 ღ 23:32:16
Nu sitter jag o pratar med en väldigt trevlig prick. Mår allmänt bra och är glad :) De tjekt ! Ser fram emot min resa, känns kul. Lite grejer som händer framöver, innan jag åker. Lite middagar, avsked, fika, fester o liknande. Allt för att ta vara på tiden me mina nära :) O så långa telefonsamtal :)

Förresten, många som kollar OS då?
Vet ni? Imorn e jag ledig ! Sen jobbar ja hela helgen. Imorn ska ja träffa Sara :D Fika o gå på hundcafé. Sen blir de nog softkväll o på lrödag ska ja va barnvakt åt mina skruttisar :):) Myyyys! kommer sakna dom soms jutton sen :(

Natti natti på er! Snart e de kanske sängen... :) händelserik dag ida, e glad glad glad för ja har hittat en tjek prick !


1 Kommentarer
· Angelica

haha men visst är det mysigt med såna jag kommer aldrig slänga min nalle kanske mina barn kan få den :D hehe



ser att du är aupair, hur är det, är det kul att vara i frankrike? måste man kunna franska för att bli aupair där? .. hur länge ska du vara där?=) kraaaam

2008-08-08 @ 12:02:44
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback