Träning!

2008-08-12 ღ 21:43:52
Hej allihop! Nu regnar det igen, mens tör mig inte så mycket, myyysigt !

har tränat hårt idag med, 30 min maskiner o mage o sen core pass o sen en promenad hem. Fick en stor överraskning på gymmet, när ja kom ut från core-passet står Tina Murre o Oliver där :) Så kul att se honom, sötnowsen! Pratade ltie o gick en promenad, Skrutt !

Träffade Malin idag, så kul o se henne, va länge sen nu, men snart e hon tillbaka på jobbet...men snart drar ju jag=/ hur ska ja klara mig utan alla underbara människor =/ Jaja, hittar väl nya underbara =)

Förresten så ringde jag mitt försäkringsbolag  o då fick ja höra att ja måste lägag till en försäkring när ja åker till Franrike på 1600 kr =/ men mamma e så snäll så hon sa att du betalar inget hemma nu till du åker så då kan ja betala den =D

Tack mamma!

Nu ska ja prata lite me en tjek prick !

pussss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback