vännerenästanallt.

2008-08-26 ღ 23:51:36
Igår blev det ingen träning efter jobbet.. men det har sina skäl.. Inget jag tänker gå in på men.. allt blir inte riktigt som man tänkt sig.

Livet går inte alltid din väg.. eller? Kanske den gör det på lång sikt iallafall? känns inte riktigt så just nu bara, men de e väl bara hålla ut, snart drar jag mot en av mitt livs bästa upplevelser?

Det känns, de gör de. De e självklart. Dock har jag mina underbara vänner vilket är helt grymt stort. hade jag inte haft er.. alltså jag menar verkligen det. va fan hade jag gjort? Vem ringer man just då? Vem gråter man för? vem får mig att skratta när det egentligen känns som svårast...


Otroligt, men otroliga det är ni GULD VÄRDA <3

Godnatt nu! Imorn börjar jag ett men ska upp tidigt, ringa några samtal, fixa en del, klistra in kort i album =)

NATTI! - Life goes on -

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback