Glöggkvell ikvell, vin chaud alltsà ;)

2008-12-17 ღ 13:47:01
Heeej min kära blogg!

Nu sitter jag här i vardagsrummet, lillan sover middag. Stackaren hon e sjuk =( Spydde imorse o har massa feber, men hoppas de snart blir bättre. Vi har iaf gjort lite fler julkort o massa julgodis =) fick henne o skratta iaf ;) Man e väl grym ;)

Igàr blev de ingen skola eftersom strejken i tàgen e sà jobbig sà ja fixade en del här hemma istället, o träffade min norska vän Tiina :) Vi àt lichi o snackade massa skit =) Ikväll e de glöggkväll hos min vän Helen, ska bli härligt. Sen imorn e de lite julfest i skolan, sista lektonen =) Sen e de alltsà jullov, nästan alla ska àka hem o fira jul sà de känns lite jobbigt, men försöker verkligen tänka possitivt. Jag har en tjej fràn England som faktiskt ska stanna här :) Vi kommer fà en cool upplevelse :)


Lichi, gott!!


Jag màste berätta en sak för er, CAMILLA har bokat biljett och kommer ner till mig den 12:e februari, längta sàààà! Alla <3 dag räddad ;)

Här kommer lite bilder fràn min vardag :)



Stàr i kö för o komma in pà bion, sjukt men sant. (lägg märke till killen bakom..haha)





   

Vi hade en mysig familjemiddag häromkvällen dà min vän Hannah var bjuden =)

  


Rätta mig om ja har fel, men e hon inte underbart vacker :)



Anders, hoppas provet ditt gàr vegen idag ;)
även om de e sjukt vanskelig tror ja du klarte re ;)
krysser fingrerna iaf =)

1 Kommentarer
· müge

HAHAHAHAHAHAHAH bilden me mannen bakooom

jag dööööööööör..

fan, min humor så här dags.......



hahahahaha

2008-12-18 @ 00:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback