God jul alla älsklingar!

2008-12-17 ღ 16:10:04
Ja, jag hoppas verkligen ni fàr en underbar jul allihop och hoppas att den blit vit :)

Ja tror tyvärr inte att min jul blir vit, men hoppas den blir underbar, speciell, men underbar. Jag tänkte önska er alla god jul nu efterspm jag àker iväg med familjen imorgon efter skolan till släktingar. Där ska vi vara 6 dagar, fira jul o sà ;) Ska bli skojigt, mamman säger att hon förstàr att de màste va jobbigt o att dom ska göra allt för att ja verkligen ska fà ett härligt minne o inte längta hem :) hihi, dom e sà söta. Vi har packat de mesta nu o de ska bli skojigt, men tror de blir skitjobbigt o vakna pà julafton men äsch, en jul här me en härlig familj o massa sniglar, hur dàligt e de egentligen :)



GOD JUL ALLIHOP!!!

.... Sà hörs vi snart igen!!

Puss o kram eran Therese

5 Kommentarer
· Angelica

sv: ja det tror jag också att jag gjorde det som känns rätt ska vara rätt tror jag =) vad härligt, hur firar ni julen i france då?=) jag ska inte göra så mkt nu har just råkat sova i 3 timmar så jag får se om jag lyckas somna ikväll:D

2008-12-17 @ 22:52:06
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
· Sandra

God jul på dig med sötaste hjärtat!!

Du kommer att få en underbar jul...även fast du inte är hemma....tänk att du haft sån tur att hamna hos folk som verkligen vill dig så väl!! :-)



Tänker på dig!!

PUSS!

2008-12-18 @ 09:57:57
URL: http://livetoverenlatte.blogspot.com
· Elina

God jul på dig också :)

2008-12-19 @ 14:45:27
· Anonym

Vit ju får vi nog drömma om allihopa men du kommer nog iallafall få den mest spännande julen av oss alla. God jul på dig! hoppas du får det toppen bra. pussar och kramar

2008-12-19 @ 21:17:32
· Emelie

glömde skriva mitt namn men de va bara från lilla mig

2008-12-19 @ 21:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback