Julkort o julbak :)

2008-12-12 ღ 14:19:05
Heeeej bloggen!

 

Pà baksidan.

Idag har jag o stumpan en mysig hemmadag. Hon e lite sjuk(hostar o snorig) sà vi stannar inne idag. Vi har gjort massa fina julkort( tema ko) o ätit julgodis som vi bakade häromdan. I eftermiddag ska vi göra lite smällkarameller :)

     

choklaaad!

















Igàr hade min lillebror namnsdag!!!! GRATTIS DANIEL! <3




Igàr i skolan skulle vi gà igenom imperfekt (l'imperfait). Haha, va inte de lättaste när ja, Joanna o Stefanie skulle berätta om när vi va smà... Jag skulle förklara för Joanna va skillnaden mellan imperfekt o passè composè e o de blev typ sàhär "when I was young... I never needed anyone" hahahhahah kul de kan bli. Aja, pà màndag e de sista provet, stort prov =/ hmmm...

Fick ett superfint brev idag... ett julkort av Camilla, TACk!! <3 2 kort pà oss o ett jättefint julkort. Tack sà himla mycket, de gör verkligen dagen sà mycket varmare :)


  

Nàgra av mina julkort o sà pluttens julkort oxà =)



Vàr julgran me massa böcker i =) o sà korten ja fick av Camilla :)



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback