Tillbaka i Frankrike.

2008-12-29 ღ 17:09:07
Heeej bloggen!

Nu är jag tillbaka i Frankrike efter en underbar vecka i Stockholm me vänner o familj :) Här e min vecka i bilder :)

   

Först blev de en överraskningsmiddag hos Mandas mamma, shit va gla hon blev, så himla skojigt ! Sen dagen därpå, på lördagen åkte jag till Tina o Lolli o åt lunch o fick julkalappar :) Min stora kille!

 

Sen på kvällen blev de julmys o klappar hos Empan o Fia :) Sen efter de bar de av ut! =)

 

Minst lika chockad blev Camilla när ja stod på centralen o skrek  god juuul! =)

   

Paaaartey!! Tack vännerna för att ni följde me ut trots att ni inget visste innan =)

    

Självklart gick ja föbi min kära butik o fick ta några kunder =) lunch me Tina blev de :)

   

Vid 14.00 bar de av på Madelenes dansuppvisning, grymt bra som vanligt =)

  

Sen efter de kom moster o familj på familjemiddag :) god indisk kyckling!



Efter de följe ja såklart me min lillesyrra för att se på idolkevin, hehe






Sen var det måndag o de betydde besök hos gudsonen Emil med familj =). Middag o risbygge! Felix.




  

Såhär ser jag o min bror ut när vi har ätit, när vi ska äta eller aa... närsomhelst.  Oliver trivdes bredvid bocken :)

Dan innan julafton blev de shopping me familjen, lunch me Sanna, ett möte med Marcus.. Julklappsinslagning o så guitar hero!

  

Härlig kväll !



JULAFTON!

  

     

  




Kommer resten av veckan imorn :) Puss o kram


3 Kommentarer
· emelie

Vilka fina bilder=) Va jätte kul att se dig och att få ha dig hemma i några dagar=D. Nästa gång vi ses blir i Paris, Yääj! Puss

2008-12-29 @ 20:38:42
· hmmm. hm.hm.h.hmm

namnet?? jaa.. du känner nog igen det;)



Det var helt underbart att ha dej här måste jag säga GUMMAN:)<333

2008-12-29 @ 23:20:44
· lino

skitbra syrran! Lino

2008-12-30 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback