jaaa.. värmen börjar komma.

2008-02-28 ღ 09:38:58
Gott me frykost... fint väder. Bara för att ja ska jobba? Igår när ja va ledig va de minsann inget fint väder, regnade ju hela dan. Men vi hade kul ändå. Ja, Mikael o Lino va på Eriksdalsbadet :) Yääh! simhopp o bubbel o så hambujaje. Nam nam! Sen försökte vi hitta den där himla tomatpastasoppan men de verkar va lögn.

Nu flyttar ja o Marcus ihop.. på riktigt. Nu känns de som att ja har provat på o bo ensam, känna på den grejen. Nu vill vi bo tillsammans.

Har börjat spara den del oxå, så stolt över mgi själv:). I sommar drar ja o Emelie till Egypten på en NILEN - kryssning ! Ska bli riktigt nice. Spara spara spara. De e iof mycke lättare o spara när man har ett mål me de hela, nåt att se framemot. Solbränna o jättelika pyramider! wow ! fast de kommer nog va pissvarmt men men. Våren börjar komma nu, de känns. Vill ha en svart skinnjacka, snyggt! Så vill ja ha en väska me, faktiskt hittat en som e ursnygg, men får vänta ett tag så ja inte sabbar min ekonomi=( Men ska köpa den banne mej. E ja duktig nu  2 veckor så köper ja den =). Köpte en fin skjorta häromdan o så en vårmössa, en stickad..sån där typ basker.. eller..aja, jättesöt e den iaf. De tyckte Tina me ;) Va me Tina o Olli i handen häromdan. Ååh så söt han e, skrattar jämt. Sötnows! Fick jättesöta leggings av mej, tihi. Han e verkligen gullig den där skrutten.

Utan min Skrutt, min spade, min gubbe, min fuling, min nallebjörn, min Obalan, min fotbollsnörd, min kock, min underbara, min bebismjuka, minandra halva, min fruga, mitt lyckopiller.. mm. Utan dig e ja inte hel. Du finns här nu o så vill ja ha de. Du gör saker för mig som ingen annan gjort. Du får mig att känna som ingen annan kunnat göra.

Dig vill ja ha i mitt liv.  Jämt. Alltid. Livet ut. Eller in. Med dig blir allt så mycket lättare. Med DiG.

<3<3<3 - till er som gör mitt liv värt att leva.

1 Kommentarer
· Ankii

svar; ja :D det är jätte bra! kram

2008-03-03 @ 21:34:08
URL: http://ankaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback