jul, vårjackor o rån..

2008-02-01 ღ 09:40:35
Det var ett tag sen ja skrev nu...

Jaha..få se nu, va e de som har hänt sedan dess då? hmm..

Jo, jul o nyår har ju passerat. Julen blev riktigt mysig, ingen snö men för övrigt var den bra. Firade den med familjen o min Marcus. Juldagen tillbringade vi mde Marcus släkt. Sen blev de en del jobb där innan nyår. På nyår var vi på middag hos Sanna & Mange, vi blev ett par stycken, middag, 5 - kamp o skål, underbart !

Jo, juste. Jag ska säga upp min söta lilla lägenhet snart, för jag o Marcus ska hitta nåt tillsammans=) Det känns bra, de går ju så bra nu, skönt. Sen har de vart en del shopping o juste, ja har börjat spara ordentligt nu, hoppas de blir en del så man kan göra nån stor resa innan plugget tar sin början. Thai?

Nu måste ja jobba, vi har fått in massa fina vårjackor som måste upp på front :) Oj, ja måste ju berätta om gårdagen.. ja står därhemma me mousse i handen o e snart på väg till jobbet, då Pia ringer o berättar atta butikerna har utrymts p.g.a. rån o bombhot =/. Det var inte det jag hade förväntat mig precis, så ja blev en aning skakis. Men jag tog bussen iaf o vid jobbet var det avspärrat. Vi fick gå o fika, äta godis, vänta, vänta o vänta. Efter drygt 4 timmar så fick vi öppna igen, då hade väskan(som kanske inöll en bomb) flyttats. *andas ut*. Lite läskigt va de allt.

Men nu e de som vanligt igen. Ikväll e de middag me jobbet =)

hörs snart! KRAM

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback