Helgen...

2008-06-30 ღ 20:39:44
Hej hopp!

Nu har jag inte skrivit på ett tag, haft en härlig helg.. Var ju ledig från fredag till söndag, så de blev Klippning o platta håret i fredags, sen skulle jag fira min kusin som fyllde 20, så vi gick ut o åt på en grekisk restaurang, mums! Sedan skulle vi ut va planen, men eftersom hon inte hade fått leget ännu, o passet var hos en kompis som  inte var hemma o vars pappa hade lagt en nyckel i brevlådan som vi skulle ta för att komma in, men som inte fanns där när vi väl kom in me hjälp av porttelefon, så blev de inget=/ SURT! Riktigt piss!

Men på lördagen var jag glad igen o då blev de att fira kusinen med släkten på dagen, sedan träffade jag Camilla o Emelie för att gå ut o äta, gott! Efter detta blev de en riktigt lyckad utgång, tack ! På söndagen var det stan som gällde. Lyssna på dehär. Jag hittade ett par snygga capri-byxor (på MQ) som kostat 599:- men som nu var sänkta...lyssna nu! ... 29:- var priset, japp! Dom fick följa me hem, snygga! Kommer bilder snart. en lyckad dag helt enkelt !

Återkommer snart med bilder, måste fixa lite.. hörs snart!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback