massa saker måste göras...

2008-06-23 ღ 12:19:29
Godmorgon! Suttit här o ringt massa samtal hela morgonen. Nu har jag fixat en blankett så jag ska få ett urdrag ur brottsregistret, sen har jag ringt skolan så jag ska få en kopia på mitt betyg, sen ska jag boka en läkartid i eftermiddag för hälokontroll o sen ska ja skicka in brevet till polisen. Sedan har jag även ringt föskolan jag jobbade på förut, så på fredag ska jag dit och hämta en referens.

Mycket som måste fixas men snart kan jag skickia in alla papper :) Ska bara göra ett collage oxå =)=)

hörs senare, måste fixa färdigt. kram kram

1 Kommentarer
· Sanna

Stina-Lee VS Kenza i min blogg, rösta på din favorit :).

2008-06-23 @ 12:25:09
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback