Midsommarafton...

2008-06-21 ღ 19:18:57
Igår kl 07.20 började allt. Väckarklockan ringde för att påminna mig om att jag behöver hoppa in i duschen för att sedan välja klänning och efter det måla naglarna mm. Efter ett tag vr jag vaken och på g. Hade med mig allt(utom tandborsten) men det ordnade sig. Väl ute tog jag mig med väskor o dricka mot centralen, där jag mötte Sara, o handlade på konsum. Sedan bar det av mot vårat mål Värmdö. Vid halv elva anlände vi dit och solen stod högt på himlen, vädret var underbart. Mycket folk, god midsommarlunch, skattjakt, dans vid stången, midsommarsdopp o grillning senare på kvällen, å juste tipspromenad däremeellan, men vi vann inte=(. De blev en riktigt lyckad dag, med fotbollsmatch som avslut. Hade tur med vädret som gjorde mycket. Dokumenterade självklarst allt :)


Min älskade Gudson, bästa vän, god mat, dans o bad !





Jag säger bara Rocka Billy !



Kärleeek!









En underbar dag i skärgården, tack allihop + väderguden !






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback