Stolt syster !

2008-06-10 ღ 23:35:55
Idag var jag på min lillebrors avslutning, min lilla plutt har blivit så stor.  Han slutade 9:an idag, vilken avslutning sen! Han fick komma fram på skolgården, upp på scen o ta emot svensklärarnas pris, "du är redan en författare, skriver så läsaren förtrollas" vilka ord... grymt jobbat brorsan, grattis till MVG i svenska, braaaaa jobbat! Tog en massa fina bilder, laddar upp dom snart=) (sladden e hos Marcus). Ska skriva in den fina dikten som han läste upp för sina lärare oxå, grymt bra skriven;) Stannar mellan dig o mej ;) Lycka till nu ! Nu har ni sommarlov alla mina syskon :)


Kvällen sen har varit fantastisk!! Efter jobbet blev de köpa massa gott o dra till Amanda o Tony o kolla matchen, grymt jobbat Sverige ! Så bra start på EM!




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback