du, du finns här ett tag till. Men lite mer abstrakt.

2008-06-04 ღ 23:11:42
De känns tomt utan dig, underligt. Så van att ha dig vid min sida varje dag ju, o varje natt.... Skönt att vara hemma hos mamma nu. När jag såg att du ringt idag blev jag glad men ändå ledsen på nå vis. Visste ju att de inte va ett känslosnack som väntade, men hoppas kan ja aldri sluta me, även om ja inte vet vad som e bäst själv. Men de e snällt att du försöker hjälpa till iaf, att du tänker på mig. Imorse när ja kom till jobbet så sa Sanna: oj, måste ringa brorsan ja, så ja inte glömmer de, ja ba: brorsan? =/ , helt vilsen. Så fort ja hör talas om honom så e de som om nåt i mig dyker upp, vaknar till liksom. Så pratade hon me dig o när hon sa: aa, du kommer på middag, a men då ses vi, kändes jobbigt, ont. De va ju vi tillsammans som brukade komma på middag=(

Fan, vid sånna tillfällen märker man att de tar ett tag. Ibland känns de som de e så lätt, som man tagit alldeles för lätt på de hela, men sedan vissa stunder märks de att de finns känslor kvar. Känslor kommer jag nog alltid att ha för dig, även om ja om en tid kommer att tänka mindre på dig och så småningom kunna gå vidare, så kommer du nog alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Du är ändå den första killen i mitt liv, den speciella, den första kille jag älskat. Du kommer alltid att betyda något speciellt för mig.

Nu till dagarna som gått. I söndags, de va riktigt härligt. Glad för att vi träffades. Nu e de sommar, varma kvällar, långpromenader, långa telefonsamtal o jordgubbar me mjölk, nu fattas bara de där söta sms:en. hmm, va vill ja...

Juste, tuuuusen papper att fylla i, brev ska skrivas, collage ska göras, formulär ska fyllas i, läkarbesök ska göras, referenser ska skrivas, telefonsamtal ska ringas, pengar ska sparas, sparas, sparas. Jag ska göra det ! = ) Ser fram emot det så mycket, de e mycket det som gör att jag håller humöret uppe, inte tappar hoppet, för ja vet att ja ska bort härifrån, slippa se dig ett tag, starta nåt, åka långt långt bort, väldigt väldigt länge. De gör mig starkare. 1 år. När jag kommer hem fyller ja 22 år. Ska skicka in papprena så fort dsom möjligt. Vill vill vlll :)

På fredag e de ledigt, Sveriges nationaldag! Då blir de sol sol sol o så restaurangens dag, o massa vänner :)

Nu ska jag fortsätta skriva mitt brev så jag blir klar någon gång, o allt ska vara skrivet på engelska...hmm

sov gott !

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback