EM EM EM !

2008-06-08 ღ 23:15:25
Fotbolls - EM har börjat och ett Sverige-linne är inskaffat. :) Jag är redo! På tisdag gäller de, heja grabbar !  Idag har jag varit och hämtat de sista grejerna hos Marcus, va härligt o se honom igen måste jag säga. Amanda och Tony var änglar som ville hjälpa mig, TACK så mycket ! Imorgon ska jag bara hem till Marcus och bränna ner alla mina tusen bilder som jag har på hans dator, sedan e allt klart. Fan va skönt de känns. I veckan blire massa jobb, snart startar den stoora REAN.  Mycket att förbereda, skoj! Sen blir de nog en del fotboll, skolavslutningar o en hel del träning, hoppas de kanske blir lite sämre väder i veckan, lite lättare o träna då ;) Inte tränat på två veckor nu, man vill ju inte sitta inomhus när solen skiner =D

Känner mig glad, livet e härligt just nu.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback