Biträdande butikschef.

2008-03-05 ღ 21:42:15
Klättrar ett steg upp.

Nu är det så att vi EXIT öppnar en ny butik i Vällingby och Malin kommer att ta hand om både Haninge o Vällingby. När hon är borta är det då jag som fått uppgiften att se till att Haninge är på fötter :). Det känns kul att få förtroendet, att få frågan om jag vill bli biträdande butikschef. Känns bra.  Nu är det mycket att tänka på. Mycket att informera om, hålla fint, snyggt. Rapportera, men det känns som att det är bra med utmaningar ibland, så man inte står stilla liksom.

Förutom framsteg i jobbet, så är det en utmaning till i mitt liv just nu. Jag o Marcus flyttar ihop på riktigt. Vi har verkligen bestämt oss för det nu och det känns riktigt kul. Vill ha honom hos mig. Mitt hjärta. Förövrigt längtar jag grymt mycket till sommaren då jag o Empa ska på Nilenkryssning i Egypten ! Känns riktigt kul. En resa med min Rapp väntar oxå och jag o Skrutt ska oxå fly verkligheten inom kort :). Mycket kul att se fram emot nu och vi går dessutom mot varmare dagar, gör allt mycket enklare.

Nu ser jag först o främst fram emot söndag, camilla du förtår nog va ja syftar till. ;)

hare kanin!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback