match point!

2008-03-08 ღ 10:43:50

heeej!

solen lyser idag me, underbart! Fast ja ska ju stå inomhus hela dan o jobba men men. Skönt o veta att de e fint där ute iaf :) Igår satt vi barnvakt, ja o Marcus åt hans syrras 3 barn. Alltså, sötare barn får man leta efter! Fick lära mig att det finns en dinosaurie som heter triceratops iaf :) Sööta silip! (filip). Dom e verkligen för goa. O de e äckligt me pussar ska ni veta. ihihi. Kollade på ant bully, rätt kul film faktiskt.. mormor va nog bäst. "lätt som en fjärt" hehe.
Snart ska jag ta mig iväg till jobbet o sälja massa söta bebiskläder = ). Hoppas det blir en schysst dag. Sen blir de nog o flytta lite grejer från min lägenhet till vår lägenhet. Får se om ja skulle träffa empa ikväll oxå.

Imorn kommer camilla, då händer de grejer;) Neeråh, men de e match iaf (match point) haha.


Puss o kram


1 Kommentarer
· Tobias

svar: bra det iaf ;)

2008-03-08 @ 10:55:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback