påsk påsk påsk

2008-03-23 ღ 10:39:26
Glad påsk!

Söndag... supertrött, men nej nej, butiker har aldrig stängt. Vi ska jobba jämt =p Bra betalt e de ju iof, men skulle vart skönt o få sova. Va på turkiskt bröllop igår förresten, skoj ;) mycke musik, Maarcus tyckte de blev lite mycke till slut, men god mat va re :). Idag ska ja få mitt försenade påskägg av mamma(har inte hunnit gå dit o få de). mums=) Fick höra av Marcus igår att vi ska åka nånstans i sommar, han o ja :) trodde itne de, men de ska bli jätteskoj. Så ja ska ta en semestervecka till =) wiiie! Du e min allra bästa killkompis;) Kommer du allti o vara, tihi.

Ska ja åka iväg i januari? hmmm, jo ska ja nog. Men de e svårt iaf. Lång tid. Älskar dig. saknaden kommer va enorm.....
Får se om ja ska träffa lillen o Tina idag. Marcus ska ju se på massa viktiga matcher =p. Nu ska ja snart öppna, ha en bra dag! Kraaam!

2 Kommentarer
· Tessa.

Svar; Vad roligt att höra det :) Det är ganska tufft att försöka gå ner i vikt, men jag kämpar verkligen!
Att gå från att ligga hemma som en soffpotatis och äta en liten godispåse varje dag till raka motsatsen är ju hur svårt som helst!

Eftersom jag är sockerberoende så har jag bestämt EN dag i veckan som jag faktiskt får äta godis, annars går det ju aldrig att sluta ;)
De andra dagarna så rör jag på mig lite varje dag med en långpromenad, ett jobbigt friskispass eller ett danspass. Jag har minskat mina portioner och äter på bestämda tider.
Det är hemskt tråkigt att träna utan sällskap så det bästa du kan göra är att ragga upp någon som du kan träna med!

De tips jag kan ge dig är att verkligen peppa dig själv, om du är sugen på något sött och verkligen måste äta något så ta något som verkigen mättar (tex en tallrik fil eller en smörgås eller drick massa vatten)
Gör några situps varje kväll innan du lägger dig och efter någon vecka så märker du genast skillnad :)

2008-03-23 @ 20:34:57
URL: http://larssontherese.blogg.se
· sannaa

tack :) måste bara först säga att jag tycker din blogg är jättefin!

jag har en nikon D40 :)
hittade inte den canon du menade men alla canon är ju bra :D vet du artikelnumret så kan ja kolla :)

2008-03-24 @ 10:27:29
URL: http://www.sannaaek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback