Grillning + Hif - Dif ikväll!

2008-05-07 ღ 08:03:40
Nu hasr jag fått i mig lite frukost, tycker de e jobbigt me frukosdt, speciellt när man e ensam, inte kul alls. Men fick i mig en smörgås o ett glas o'boy iaf :). Ögonen e helt klibbiga o svullna, inge kul dehär... Dock är det inte alls som igår morse då ja inte visste var ja skulle ta vägen. Ska hoppa in i duschen snart, då bruakr de kännas bättre. Efter jobbet idag blir de grilla o kolla på hif-dif hos tina o murre =D De blir en liten parkväll o så oliver såklart=) . Ska bli riktigt nice! forza bajen! Hörs senare!



                                 



Spännande! Vilka lag hejar ni på?

1 Kommentarer
· malin

(svar) Tack! :D
Jag hejar igentligen inte på något men hela min familj hejar på AIK så jag hänger väl med där! ;)

2008-05-07 @ 14:59:03
URL: http://www.malzzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback