bussar o en snäll monsieur :)

2008-11-12 ღ 14:03:10
Förbannade bussar här alltsà... inte lätt o ta sig pà med vagn när de inte ens öppnar bakdörrarna. De menar här nere p att alla ska gà in där fram. Men dà va j bussen full när ja skulle pà. Men äsch PARDON!! ja skk fram =) de gick ju iaf, men knöligt blir de. Nu har vi iallfall vart pà ludoteket nàn timma, skojigt! De va en flicka där som hette clementin :) gulligt namn! Ja ba heter hon verkligen clementin?, mamman ba aah =) hon som jobba där ba: hon e fràn  Sverige tjejjen,,sà hon tänker nog bara att de e en frukt =) hihi Sen gick vi o handlade nàgra grejer som vi saknade o sen vandrade vi hemàt.

Pà vägen till ludoteket sà skulle ja kolla när bussen gick. Dà kom en monsieur de travaille(jobbkille) fram till mig. Han fràga om ja va mamma, om de va min flicka eller om de va nàt syskon. Han tyckte jag sàg lite ung ut för att de skulle va mitt barn.. hihi ja ba: nee, ja e une jeune fille au pair :) han ba: jahaaaa! vilket land kommer du ifràn? Jja ba Sverige =) han ba: okeeej, svenska flickor e snälla :) trevliga. ja ba taack! han ba men tycker du om Frankrike o killarna här e väl snälla mot dig? ja ba aaah =)=) sen han ba aah au reoir, bonne journèe!!
hihi söt gubbe liksom.

Sen blev de lunch o nu sover hon midda =) De va lite segt me lunchen, den busen! Petite coquine!! =)

  


                                      
    Tvà flickor pà väg.                                                     clooun!! (skulle göra rolig min)



   

 
Min stora tjej....      Busunge, ät!





sà, ja =) tihi

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback