En fredag med besök.

2008-11-30 ღ 10:38:45
Heeeej allihop!!
Kan berätta att min dag har börjat underbart! Vaknade till en vit gräsmatta o därmed ett llende pà läpparna =) Vi ska pà julmarknad idag o me snö kan de inte bli mycke bättre :) wiiiiie! som emelie skulle ha sagt ;)

I fredags fick jag besök av Angelica, Lojsan, Eric me C :p o sà immy =). Ett dygn i Paris, haha. Kkan bli väldigt lyckat faktiskt. Om man nu hinner me planet... jo de hann me med minsta marginal. När de va här ringer dom mig o ja kommer till port maillot(eller som svensken skulle sagt port molle) that's the shit! hahaha. Hämtade dom förvirrade sakerna där o sà drog vi till champsan. Gick runt en hel del o checkade ii eiffel o triumf =) Lite julmarknad me, härligt!! även om de va iskallt sà va de syyykt kul =)

  

Pariserhjulet by night.



 

 Turisterna vid tour eiffel :)








Sàhär glad blir man när man fàr ses igen, ellerhur lillsyrran ;)



Kvällen skulle givetvis inte sluta här. Efter lite sightseeing var det av till Franprix där vi skulle inhandla lite dricka för att sedan ta oss hem till Nathalie o föra innan utgàng :) Haha, sà efter vi rivit ner halva strumpbyx-hyllan o bett om ursäkt "escusi, escusi" njaa... va vi i Italien?, sà var vi iaf pà rätt väg till slut. Efter en del fleur-skyltar sà hittade jag faktiskt rätt :)



Hela gänget i Paris.





Eric med C. O sà fingrarna sàklart ;)    jag o min kära malmövän Nathalie (eller Zlatan som hon fick heta vällen ut)



    

Säger bara - Port Molle!



Puss siz!



Lojsan !!!



Utgàng pà o'sullivan!


 

Strike a pose i hissen.















à Motte piquet Grenelle.



Pà vägen hitta vi lite andra människor :)





Theresorna!!    o sà Nicole jag o Sarah (eller Glen)



Emelie, va säger du om min gest ;)




35 min väntan pà metron? Haha, de kanske e la grève, o inte ens cyklarna fungerar (tänk dig hela Paris pà sparkcyklar) haha, nästa gàr om 5 minuter... glömde säga at de ska gà runt först... haha Panini klockan 5 yep! Turisterna tittade pà oss o undrade om vi va riktigt kloka :p E man fransk sà e man.


Un boire avec strawberry n alcohol :p

Tack turisterna för att ni kom (även dom falska) haha, okej ja va väl ltie klanti som gick pà de. Men ja va inte helt nykter (undra om de funkar me den ursäkten) hihi

Tack för en grym freda!!!!


3 Kommentarer
· Angelica

hahaha snygga bilder :p

fick ni tag på glenn i fredags eller? :O

vi han precis med planet!!, om vi hade väntat på metron hade vi missat flygbussen som gick 06.10 :O:O

men allt gick bra :D

<3<3<3<3<3<3<3

2008-11-30 @ 14:46:38
· emelie

hihi den klassiska posen funkar även i paris

2008-12-01 @ 21:59:20
· eric

Tack för en trevlig fredag på er alla :D <3

Mvh / eric med C

2008-12-02 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback