En helg med vänner.

2008-11-17 ღ 09:19:10
Heej alla vänner (o alla andra) : )

Hur har eran helg varit?? Här har helgen varit härlig. I lördags jobbade jag sà jag o stumpan gick o handlade pà marknaden pà torget här borta. Vi köpte en grillad kyckling för typ 160 kr!!!!!! sjukt! Den smakade väldigt gott men tror iaf inte den va värt priset, va tror ni? ) =p

Sen pà lördagskvällen gick ja o mötte min kära vän Hannah,  för ett kärt àterseende :) Vi pratade om Anders o Anders ;) o sà àt vi glass, pratade ännu mer o kollade pà film. Myys! Sen morgonen därpà sprang vi till bussar(ja vi hann) *andas ut* . Vàrt slutmàl var St Germain En Laye för att möta upp Maliin och gà pà filmen The Duchess. Den var bra :) Efteràt blev de nàgra timmar pà donken tllsammans. Vi satt o pratade en massa om egentligen ingenting, men sànt behöver man =) Härliga tjejjer! Planerade in lite roliga grejer (vissa mer verklighetstrogna än andra) ;)..som händer framöver. Vi fàr se.
Iaf... efter nàgra timmar kom bussen som tog mej hem. Dà mötte jag up Nathalie som skulle sova hos mej =) Myskväll me film(en halv o knappt de för hon hade glömt batteriet hemma till DVD:n haha). Massa snack o fransk seriebok =) skratt skratt o nàgra tàrar!! Kul kan vi ha tillsammans iaf =) Du màste stanna till i sommar!! Du e ju min skànetjej!

Snart e de skola igen =)=) ... nä nu ska jag nog gà o väcka Nathalie!! Sà vi kan se klart filmen!

En sista rad bara, Ander har köpt bil nu!! hihi, sà kul. Màste fà àka den sen =) Lova? E lite avundsjuk pà dig faktiskt, grymt jobbat killen!

BISOU!!!

à bientot!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback