Glass i regnet...

2008-11-24 ღ 09:34:20
Heeeej! Igàr va verkligen en härlig söndag. Jag var ledig hela dagen, sà jag utnyttjade det till max. Pà morgonen gav jag mig iväg till simhallen och simmade en km, underbart. Sen började det snöa massa, yeeeeeey : ) snön kan komma hit me minsann =) Sen blev de en god lunch me min kära familj o efter de àkte jag till svenska kyrkan för att träffa kompisar och hjälpa till att förbereda inför julbazaren som äger rum nästa helg. Pà plats träffade jag en tjej som bor i Versailles = D Blev sà glad, vi ba vaaa :) sà vi bytte givetvis nummer o ja blev bjuden dit pà middag pà nyàrsafton, tihi. Träffade nàgra andra nya vänner me, suuuperskoj. Sen gick vi till ett cafè o drack chocolate viennoise o ja o Sarah delade en banana split =) Gissa om den va go eller ;) (satt ute i regnet som sön sakta övergàtt til) hehe Nàväl, vi e ju i Paris.

Den 5 - 7 december àmer jag pà week-end med min familj till Strasborg för o fira en minijul, ska bli skojigt.

  

Förberedning inför julbazare.. Terese o sà Sanna =)


Sanna o Terese pà cafèt nära champs elysèes =)









Sarah(en vän ja lärde känna igàr), vàran goda banana split :)



Hela svenska gänget :) Tack för en mysig kväll!

Förresten, de kanske bli julfest i svenska kyrkan med danska och norska kyrkan den 16 dec, ska nog dit hoppas jag =)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback