hànd i hànd.

2008-11-05 ღ 14:44:17
Du gör mig glad, du fàr mig att skratta.
Att vi sàgs igen è svàrt o fatta.
Min vistelse i Stavanger med dig
kan ingen àteruppleva, nàt mellan dig o mig.
Laga mat, de è nàt vi fàr öva pà.
Klumpig spaghetti, à varm va den me.
Men prova igen, de gàr nog ska du se ;) (internt)
Sjunga e inte din starka sida, de vet ja nu.
Men ingen slàr mig i bowling som du.
Du fick mig att känna mig trygg,
när du hjälpte mig med saker eller enbart killade min rygg.
Om Nilen ligger i Frankrike eller ej,
kan va svàrt att säga ja eller nej.
Ja flög med SAS.. va de stàr för vet inte jag.
Om vi har fràgesport vill du nog ändà va pà mitt lag.
Du è glad i mig, ja tror ja e kär.
Känns sà tomt att inte ha dig när.
Ses nog sen igen, kanske dà i Paris.
Men ses, de ska vi igen till varje pris.

= )

3 Kommentarer
· Anders

Du er flink til og skrive Therese



2008-11-05 @ 14:51:36
· Sandra

Hi hi...vad sött!! :-D



Massa kramar!!!

2008-11-05 @ 22:36:52
URL: http://livetoverenlatte.blogspot.com
· Anonym

Kikar in =)

2008-11-07 @ 15:10:55
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback