La fête :)

2008-11-21 ღ 21:19:46
Heeeej!!

Idag har v haft *la fête*. Fest alltsà, för plutt fyllde 2,5 àr idag:) sà mamman kom hem tidigt.. hon hade köpt sniglar, olika sorters korv o skinka, champagne o speciellt vii för idag =) sà dansade vi, tände brasa o hade myyyyys!! Underbar familj màste ja säga, o sà ringde min andra familj :) min riktiga :) tihi. Kan de bli bättre?? Knappast. Sniglarna va utsökta, faktiskt!


 

  

chin chin! (skàl)

   

Dans o sà sniglar! (l'escargot) hihi très bonne jättegott!!!




Familjebild.


Pà dagen var jag med Joanna i Paris. Vi letade baddräkt àt mig o ja hittade faktiskt en jättefii =) je suis très content =) cèst très jolie! Gick lite pà champsan o hade trevligt som vanligt. Pà vägen hem gick ja framför ett par som ja tyckte va svenskar? Ja ba ursäkta, men e ni svenskar? Japp =) Ett par fràn Trollhättan, mycke kul! Vi pratade en del, ja tipsade dom om shoppingställen =) Dom berätta lite vilka dom va o tyckte ja va modig som hade àkt iväg sàhär ett àr. Tjejen va 29 o killen 25.. hon baa aaah :$, ja vet.. ja e lite äldre.. de e rätt mànga àr emellan, aj ba log =) hihi nehe de e de inte, o tänkte pà en viss norrman. àldern har ju ingen betydelse faktiskt om de känns bra.

Tack Emelie för dina spontana sms, gör min dag mànga gànger <3

Sanna!!! Ditt paket pà posten... 3 pocketböcker pà svenska, ojoj lycka!!!!



Svar till barbamamma!!

hihi,,du e för söt!!! Shit vilket bra tips!! Varför har ja inte tänkt pà de tdigare :) Pia du e ju bara för bra, borde göra en bok för resande i Frankrike ;) storsuccè

Imorn ska ja stumpan o mamman till simhallen =)

BISOU!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback