Tittar in lite snabbt...

2008-11-18 ღ 15:16:07
Nu ska jag snart àka hem fràn skolan, eller mot dagis rättare sagt. Igàr va ja o simmade efter skolan, riktigt skönt. Pratade med Anders oxà :) Han berättade att hans bror och hans flickvän förlovat sig i söndags. Vad glad jag blev när jag hörde det :) Grattis, eller vad man nu säger. superkul o höra = ) Sen igàrkväll sàg jag äntligen Sex and the city-filmen med Pauline som bor hos min familj, den va superbra! kom en del tàrar.

Juste, igàr pà tàget fick ja besök av en mindre trevlig kille. Han lade sig pà sätet framför mig o försökte ragga tror ja =/ dock inte pà det smidigaste sättet. Vissa sätt e bättre än andra. Men ja kan köpa en ring till dig, eeh ja vill itne ha nàn ring! Men har du pojkvän? ja, kanske ja har! hehe... Men vi kan ses ikväll? Bor du ensam? Neeeej!! ja vill itne träffa dig säger jag o inte prata me dig heller... men du sàrar mig.. aa jovisst =p
Han va lite knasig. Men men. Klarade mig iaf.

Hörs! Pussssss

1 Kommentarer
· Barbamamma

Hej Sötis! Tess jag blir helt orolig o skakig när jag läser om den franska cocokillen på tåget. Mitt förslag är att du hädanefter alltid bär med dej en bagette i väskan när du är ute och åker.Det ska givetvis vara en förklädd bagette alltså en batongbagett det ordnar du enkelt genom att baka in nåt hårt järnrör eller liknande.Ta hand om dej lillstumpa!.Läser ofta din blogg ,jätteroligt att följa dej i det stora landet långt bort.Kram Pia

2008-11-21 @ 11:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback