myskväll!!

2008-11-09 ღ 12:42:08
Heeej!

Nu har jag vart o simmat, hihi de va asskönt! Nu ska ja hoppa in i duschen för att sen ta mig till senska kyrkan o se film : ) sen ska joanna o kanske nathalie me sova här, blir myskväll ikväll! hihi I fredags hade jag o plutt syig middag. levande ljus o sitta i knät. sötnosen.

Igà kväll när pappan kom hem satt vi o prata när vi àt, me plutt oxà.. han ba: du pratar mycket bättre franska nu Therese =) askul o höra = )

Sen satt ja o han o sàg en film me Arnold schwarzenegger pà franska :) den va bra.

Juste ja sàg "joe la comme Beckham igàr me, hihi."

justfan, skulle ju dammsuga innan oxà. màstenog gà nu. màste erkäna en sak, kollar videosen pà mig o Anders typ varje kväll när ja ska sova, skrattar o saknar...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback