Viens! Viens à Paris!

2008-11-27 ღ 09:19:13
Maintenant, il y a presque 3 moins quand  j'ai arrivè en France.
Je parle assez bien francaise et la vie ici marche comme une danse.
Enfit j'ai trouvè du lait!
Mais je n'ai pas encore neige sur mon nez.
Toute le monde ici faire de trottinette.
Mais quand tu veu un homme avec costume c'est bizarre enfit.
Mont-martre et les Tuleries, j'adore!
Viens! Viens à Paris! Je vais montre allors!



Hihi, antar ni där emma behöver en översättning av denna = p

Nu är de nâstan 3 mànader sedan jag kom till frankrike.
Jag pratar ganska bra franska och livet här nere gàr som en dans.
Jag har faktiskt hittat mjölk!
Men ja har fortfarande ingen snö pà min näsa.
Alla människor här àker sparkcykel
men nÄr du ser en man i kostym e de lite konstigt faktiskt.
Jag avgudar Montmartre och Tulerie!
kom! kom till Paris! Jag ska visa er dà!



Den franska e nàgot bättre =)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback