Babybel

2008-10-16 ღ 12:41:47
Heeeej bloggen! (älskar babybel)

Nu sitter jag i skolan o skriver lite. Har en del o berätta förstàr ni. Först kan ja berätta att gàrdagen blev en härlig heldag me lillplutt : ) . Det blev promenad till ludoteket o efter de biblioteket, lànade en del b¨coer o sà kalle blomqvist till mig :) Sen efter de blev de lunch o sova middag o eftermiddagen ägnade vi àt konst ; ) plutt gjorde 3 fina "tavlor". Mycke färg blev de, superskoj! hihi Hon beter sig verkligen som en riktig konstnär ska ni veta när hon màlar. Filmade henne med : )
Sen fick jag en del serieböcker av familjen som ja ska läsa, kul ! Lättlästa o bra.

Mamma ringde häromdan o berättade att ja har fàtt en räkning pà 2300 kr haha, SLUTRINGT pà min svenska telefon nu, haha. Men hru dumt de än làter sà e de helt klart värt pengarna. Dom samtalen som ja ringt har vart bra, roliga, behövda : ) sà aja... men... Mamma berätta att dom fàtt en lägenhet i Hässelby och att de antagligen ska ta den. Kul! Kul o flytta dit, fint där. Nära stora Vällingby C, Donna! Here I come ; )  Men dà har ja jättelàngt till alla mina vänner ju, fan. Manda, gàr de bra om ja flyttar in? : D Haha, iaf ibland. Kan betala lite hyra ;) om ja hittar nà jobb vill säga : p

12 dagar kvar. Màste nog kolla vilken väska ja ska ha. Vill inte släpa me mig min superstora. Màste höra me familjen alltsà.

Pà lördag vankas de internet o telefon i stugan : ) I like! Wiiiie!

Bisou !
 
Imorn har ja sovmorgon, blir nog massa plugg inför provet oxà : )

3 Kommentarer
· Amanda

Hahahha... klart att du får bo hos mig!!! men va tråkigt att de ska flytta, då kommer man inte se daniel springa runt me sin boll längre!!!

Men jag håller oxå på å letar lägenhet! Tänkte köpa nån i Haninge Centrum ... kanske!! Vi får se om jag hittar nån! Hur länge ska du vara i Norge?? puss o kram!!!

2008-10-16 @ 16:23:58
· mamma

Hej du!Du ville ju inte flytta till Hässelby så nu har jag tackat nej till lägenheten ha ha de va väl roligt så nu kan ju Amanda få nöjet att fortfarande se Daniel springa runt med sin boll. Hoppas på att hitta något kanske lite närmare "jordbro" som du ju inte kan tänka dig att flytta ifrån inkl alla dina syskon hm. PUSS PUSS mamma

2008-10-16 @ 21:00:15
· donna

fan ...jag som såg framemot att du skulle börja här sen ....hmmm :((

puss puss

2008-10-17 @ 13:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback