Eiffel tornets topp bestigen!

2008-10-17 ღ 16:02:30
Heeej!

Nu har jag varit i Paris med Nathalie som började i min klass igàr. Jätteskoj. Vi besteg Eiffeltornet(till slut). Inte lätt o hitta till alla hissar o trappor inte :p Eller biljettställen, haha. BOnjour! oj, vi har itne köpt nàn biljett... hm. Sen blev de lunch i solen o lite vandring. Ritkigt nice, hon e skàning, hon pratar som Zlatan = D

Ikväll ska ja lägag mig tidigt, jättetrött, men först ska ja hämta plutt o laga mat. Imorn jobbar ja hela dan o pà söndag ska ja träffa Nathalie igen o kanske shoppa lite, ska bli skoj!

Puss pà er alla! Förresten... kommer itne in pà min msn, tror nàn ändrat mitt lösen, en känsla ja fick. =( kommer itne in pà min mail heller... blä.

Bisou! Bientot!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback