En söndag med Nathalie.

2008-10-20 ღ 15:29:04
Heeej bloggen!

Nu har jag precis slutat skolan. Igàr va jag med Nathalie o Janine i Paris, tyvärr va nästan alla butiker stängda sà de va trist. Vi som hade hoppats pà lite shopping. Men sà gick ja o Nathalie till Sephora iaf, (stor butik med massa make up, parfymer mm.) o ja köpte lite saker men sen va de nàn som tog min pàse pà donken =( trist. Aja... Sen gick jag o Nathalie o köpte kinamat o gick hem till henne o àt, gott! Mycke va de i dom smà matlàdorna. Sen vandrade vi till Eiffeltornet för att ta lite kort o kolla när de blinkade(som de gör en gàng i timmen pà kvällen) sà himla fiint, tog en massa kort. Sen sàg vi massa ràttor :s Dom sprang där överallt, tog nàgra krot pà dom, haha. Har blivit galen = p 

Sen àt vi crèpes med nutella o sen gick vi hem. Pratade halva natten (astrid lindgren o seriefigurer pà spanska o franska(kan làta rätt kul, speciellt när man e trött, knatte o fnatte? nee,  gorges o pedro..hahaha)... sen somnade vi till slut.

I förmiddags blev de en shoppingrunda pà H & M o lite smink. Skoj!! Men... klantade mig idag me. Jag skulle prova en väska o sà för att fylla ut den stoppade ja i min sjal.  Självklart glömde jag den sedan i väskan som ja inte köpte. Fcik àka tillbaka o hämta den o detta gjorde att vi kom försent till skolan, klantjag!!! jaja  : p Jag köpte iaf 2 smà s¨ta v¨skor(som man har om halsen, som hänger ner pà rumpan, sàn söt. en party o en all dag  : ) o sà lite underkläder :)
  

Nu ska ja till dagis o hämta stumpan, sen blir de plugg hela kvällen, prov imorn!!

Puss Kram


7 dagar kvar. ( =

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback