Ett sista inlägg i Versaille innan resan...

2008-10-27 ღ 21:05:07
Heeej!

Nu e de nära, imor bitti halv àtta ska ja àka mot flygplatsen. hihi, lite nervöst e de...

Idag när ja va pà monoprix o handlade lite sà hörde ja en familj som prata senska.. ja ba heeej e ni svenskar?? Mamman ba: aa, ja ba ja mee : D Sà prata vi, dom bor här nära. Hon ar tvà smà barn, jättesöta! Hon a: du vill iite jobba extra hos mig?? ja ba tyvärr, har inte tid... hihi Va superkul!!

Ikväll har ja o lillan tit mat, spelat boll, haft picknick me dockorna o sà busat. Hon ova att hon ska vinka till mig imorn när hon ser ett flygplan : ) gullig va? Min plutt. Kommer sakna henne...

Hörs snart... hejdà Fraaaance!!

à bientôt!!!



GRATTIS ANDERS TILL KÖRELAPPEN/KÖRKORTET!!!!!

GRYMT GJORT!!!

snart ses vi!!!

1 Kommentarer
· Madde

Hej tjejen!

Vad ska du göra i Norge?

Hoppas du har det bra och att du trivs i France=)



Nu kan du gå in på min sida igen..

2008-10-28 @ 15:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback