Godmorgon!

2008-10-14 ღ 10:55:18
Nu har ja precis druckit en chocolate viennois som vanligt, sà hiiimla gott. Mums. Tänkte kolla lite datorer pà nätet.E sà sugen pà en. Fàr se, skulle va nice. Snart ska ja iväg till skolan med tàget. Igàr läste vi en artikel pà lektionen, disskuterade lite.  : ) de e nice, men svàrt. Vill bara förstà allt nu!

Hallà, kan ni inte berätta lite hur de e där hemma? Kommit nà nya pastasorter i affärerna eller kanske vart nàn mer strejk? Nàt har ni väl o berätta? Micke, hur gick de pà praktiken igàr? hehe, en liten fàgel viska i mitt öra. Hörde en làt som allti fàr mig o tänka pà dig, nàn av alla, minns inte nu vilken men : p

Hallà, igàr de va otroligt varmt här. Gick runt i tunna leggings, tunika o ballerina, o svettades:s ja vet, làter otrligt, precis va de e oxà, men ja älskar de! Gick till parken efter dagis o lekte massa. SSen lagade vi en sallad o sjöng lite innan de va dags o sova. underbart med SENsommar sàhär dags : D

Ha en superbra dag nu sà hörs vi o skriv gärna om va som hÄnder därhemma : )

Bisooou!

1 Kommentarer
· donna(snyggingen)

Hej Tess med T....

Som du redan vet så e det väldigt kallt här i Sverige .Vi har det inte lika skönt som du ..kan inte gå ut med kortärmade tröjor och legging eller sola ute...trist:(

men däremot jobbar vi mer än du :))

på jobbet e det som vanligt på morgonen dammsugar vi, moppar ,dammar lite hänger om, Hjälper kunder,och säljer säljer :)

Christina från danmark var här i två dagar och gjorde om våran butik med sannas och våra hjälp...Jätte fin blev den :)))

Sen har vi en tävling just nu hela october...bästa basketsize...just nu ligger Åsa L från sickla först...

Nu på Onsdag ska vi ha butikschefsmöte....sanna tar över haninge ,jag vällingby och malin sickla ...jätte kul faktiskt.....yippp

Åsa åker på torsdag till sydkorea blir där i elva dar .....Jätte glad för hennes skull.. jätte söt pojke på 6 mån....

'Det var allt från mig idag lilla söta tess med T

jag har ju lovat att jag ska följa din Au pair resan.......

Så känn det inte ensamm du vet att vi love you och är med dig hela tiden fast i bloggen bara ...heheheheh



pusssssssssssssssss

2008-10-14 @ 11:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback