Heeeeej!

2008-10-07 ღ 15:15:18
Söta du Anders, tack för kommentaren, längtar som fan, hoppas de blir nice!
Madde; maila gärna lösen till mig : ) Franskan gàr framàt, pratar massa redan men de e svàrt, làter väl inte bra men men :) Hur gàr de me pojken?? Nu sk aja snart till dagis, Puss!



Igàr va en härlig dag. Träffade en dans man vid tàget, han fràgade om tàget gick till Paris. Japp svara ja o undrade var han kom ifràn eftersom han prata engelska. Han va dansk o vi pratade en stund pà tàget, svàrt o förstà alltsà :s men men. Sen efter skolan sà träffade ja tjejen fràn Senegel o vi pratade massa franska, sen träffade vi ännu en tjej som bor nära mig. Hon e fransk, bara babysitter, men vi bytte numemrsà vi kanske ska ses nàn dag : ) superskoj!!

Imorse träffade ja äntligen mina vänner Hannah o Janine igen, va nice. Vi ska nog ses i helgen, Party, simma o skitsnack blir de nog. Nu ska ja àka fràn skolan till dagis. Blev bara en liten strejk sà ja kunde àka till skolan : )

Förresten, hade ett làngt samtal med pappan i familjen igàr kväll, va jätteskoj o prata. Vi pratade om hur de känns, varför ja àkte till Frankrike o hur de e o träffa massa nya människor o sà, suuper : )

Ha de bästans!!!!


Bisooou!

1 Kommentarer
· Madde

okey, till vilken mailadress??

Hihi ok kan jag tänka mig, franska är ju svårt, men det måste vara roligt för dig att få lära dig ett nytt språk=)



Jo allt går jätte bra med pojken, vi har det såå himla bra..=)

Hur gammal är den lilla flickan?

2008-10-07 @ 21:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback