Helgen. : D

2008-10-13 ღ 11:40:00
(Jag skrev detta inlägg pâ tâget i lördags)


Hej ni där hemma i höstvädret o kalla Sverige(o ännu kallare Norge) haha.

Här e de jättevarmt faktiskt, sjukt. Kallt pà mornarna men super pà dagarna. Folk sitter fortfarande i parker o picknickar o njuter av solen i vackra Paris. Tänkte berätta att ja màr bättre nu, de va nog bara en dàlig dag. Man màste ju ha sànna ibland sà man vet att de finns bra dagar(som Alfons farmor säger) ; )

Igàr va ja i Paris me Janine o àt kebab o gick till "affärren" o handlade massa svenskt godis, mums! smàgodis, chips o dip o sà geeeeisha. Självklart marabou me. Du har rätt Thomas, o de krävs inte mànga rutor för att göra mig glad ; ) Sen lagade jag pasta bolognaise till hela familjen o de va jättelyckat, uppskattat verkligen.

Juste ja skulle hämta flickan pà dagis o kom en timme sent, piiiinsamt. àkte fel me tàget 3 ggr, aaarg!!! haha, men mamman sa att de va absolut ingen fara : )  Tack o lov! Efter en god middag mötte ja upp Hannah i Versailles. Vi gick hem till mig o kolla film o àt massa chips o dip o sà kollade vi alla mina fotoalbum : ) Grym kväll! Sen pratade vi massa om illar, killar, killar o ......killar : p De va kul o se filmen Marie Antoinette eftersom den utspelar sig här pà slottet i Versailles.

Dagens garv : Fastnade med tröjan i örhänget o den ängde kvar där till Hannah fick loss den, haha.

Förresten, funderar verkligen pà o skaffa en dator, fàr se om ja hittar nàn billig o bra. Nu e ja pà väg till Paris för o möta Vincent.

Puss pà er alla(pà kinden som an gör här) Fràn en glad Therese med T

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback