Je vais alle en Norvège.

2008-10-06 ღ 11:37:50
Japp, jag ska àka till Norge pà höstlovet : ) Bokat biljetter nu sà de blir 6 dagar i Stavanger : D

Den här skrev jag häromdagen.

Om tre veckor bara.


Om tre veckor bara
ska jag äntligen fà fara.
Inte varsomhelst, de e ett land.
Där jag ska fà hàlla en speciell hand.
"Det gleder mig" att jag ska fà se dig le.
Vill o hoppas lite av Norge fà se.
Vackra platser att bara njuta
där man högt bara kan tjuta.
De e Norge o Anders jag ska besöka.
Jag ska samtidigt Name it söka.
Det finns en butik i Stavanger av ett under.
Màste se om de har nàgra kunder. : )
Det ska bli tjekt att flyga.
Vi fàr se till att inte vara alltför blyga.
En kyss o en klem
sà jagklarar mig fràn att längta hem ;)
Sukkeklump pà väg!!
Med som vanligt en stor baaag.


1 Kommentarer
· Anders

Søte deg Therese

gleder meg til du kommer, det skal bli kjempe kult

2008-10-06 @ 12:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback