Mikael, min älskade lillebror.

2008-10-27 ღ 09:06:47
Du är min lillebror sen 16 àr tillbaka.
Vet inte om de e ögonen, eller om du har min haka.
Men vi é lika, typ som spetsarna pà en sax.
Annars kan man tro du kommer fràn en annan galax.
Du é ju speciell, skämtar lite för ofta.
Ja menar, de é inte sà kul att softa rimmar pà tofta.

När ja tänker pà àren vi har haft sammen...
Vi har inte altid varit de sötaste lammen..
Syskonkärlek har vi visat, bàde dàlig o bra.
Men när du föddes skulle du se, jo ja va glà!
Sà stolt, sà stolt som en syster kan vara.,
Du bara log, sàg pà mig utan att svara.
Vissa undrade om de va nà fel, när du va 3 o inte prata.
Kanske kommer han aldrig kunna säga skata?
Dom hade àngrat sig idag, de vet alla.
Du har inte svàrt att fà folk att falla.

Du é min nu stora lillebror, en sparsam sàdan.
Jag vill va mer som dig, kunna ha mina pengar i byràlàdan.
Min lilla författare, kunde ja aldrig tro.
Att du kunde skriva en saga om en bro.
é stolt över dig, de vet du väl?
Du é en kille, sjukt go o jättesnäll.
Inte lika snygg som ja, men nära.
Du har en del, lite till att lära.

Va dig själv, alla dagar.
Men försök o följ alla lagar. ; )
Skitunge, min bror!!
Du har ju livit stor <3



1 Kommentarer
· mikael

SÅÅÅÅÅÅ häääärligt.. tack för den:)

2008-10-27 @ 10:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback