Musslor och bruna fötter!

2008-10-03 ღ 12:00:10
Heeej allihop!
Förlàt för dàlig uppdatering : ) Nu e ja inne o tänkte skriva lite om veckan som gàtt iaf. Skolan e superkul, tjejer fràn massa olika länder där, canada, brazil, finland, spanien, österrike, Mexico o sà jag : ) Vi har lärt oss futurum, användbart! hehe, de e skönt att gà i skolan, gàr fortare att lära sig spràket dà liksom. Känner att de gàr framàt även om ja vill att de ska gà fortare att bara kunna snacka liksom : )

Vet ni?? Jag àt musslor i veckan, verkara vara lite "finare" mat här, de va faktiskt helt okej, hehe tro det eller ej. Men inte wow men helt okej. ààh, ja màste berätta!! Igàr när ja äntligen kom fram till dagis (30 min försent p.g.a tàget) sà träffade jag en tjej där som faktiskt oxà e au pair, sà de finns fler!!! =D Hon e fràn Senegel, coolt va? Vi skulle höras o ses nàn dag. Hon pratar bara franska, sà de e grymt bra för mig = )

Bruna fötter?? Ni kanske undrar varför ja skrev sà mitt i hösten?? Faktum e att ja har fàtt färg pà fötterna, haha. När vi kom hem fràn Paris förra helgen när vi vandrat runt där en massa, sà sàg ja att ja fàtt färg, skumt!! slutet pà september...

Snart ska ja berätta nàt för er... men inte än.....


Puss sà länge

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback