Simma, packa...

2008-10-26 ღ 11:07:14

Gomorron!

Nu e de vintertid... hehe Nu ska vi snart ¨ta lunch är, sen blir de simma, har snart packat klart :) för mycke som vanligt :p men äsch, ja  ju tjej.

CARINA!!!! Du e bara avis : p Hörde att ni va ute o röjde i lördags ; ) gamla tanter : p hihi saknar dej faktiskt.

GRATTIS igen killen! Hoppas du fàr en grym dag!

Puss kram!



Ska snart lägga in massa nya bilder : ) tror de blir imorron, hihi även pà lillan.

PS. Jag älskar alla ostar här nere, sà underbart goda!!!

Hihi, igàr pà marknaden sàg ja en an me en stickad tröja me en norsk flagga pà, log àt honom hehe : )
o sà häromdan när ja va pà väg ehm efter shoppingen sà ser ja en familj som e lite vilsna o pratar svenska. ja ba heeej e i svenskar? Dom ba aaa: D Jja ba ààh ja me. Sà hjälpte ja dom o ta rätt tàg o sà pratade vi en del, skojigt!!


Bisooou!!

1 Kommentarer
· Emelie

Hopps du får det jätte roligt och mysigt i Norge, du får hälsa från mig.=) Va bra med telefonen, du måste ringa när du kommer hem och berätta allt i minsta detalj;). Längtar tills jag ska komma ner till dig. Nu ska jag skriva brev till en speciell person=D. Puss på dig

2008-10-26 @ 18:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback