Stavanger i Norge...

2008-10-29 ღ 14:55:43
Heeeii bloggen! (norsk)

Nu e jag æntligen hos Anders i Stavanger...de e så hæærligt o va hær. Resan igår gick bra, førutom att ja tappa mitt pass efter førsta incheckningen, men fick tillbaka de efter tårar o panik  =P KLANT!! haha, men som tur fick ja tillbaka de iaf. Sen bytte ja plan i Oslo o møtte Anders på Sola flygplats i Stavanger :) De va niiice!! Sen åkte vi hem(han kørde, cooling).

Sen fick jag træffa hans trevliga førældrar, jættesøta.. fick jættegod mat o så cheesecake, MÆTT!! Toppen!! Sen kollade vi på tv, kollade Egypten-bilder(saknade Emelie då) o pratade massa: Sov tillsmamans i gæstrummet som ja har :)

Idag har jag umgåtts en del med Anders pappa, hehe. Anders e ju i skolan. Vi tog en tur med bilen o han visade mig runt i Stavanger. OJ va vackert de e hær! Fjorden, fjælltoppar øverallt o alla hus. Jættefint! Vi promenerade uppfør en brant backe o gick upp till ett torn dær man såg ut øver typ hela Stavanger, wow! De va ISkallt dær, men vært de! (DET SNØADE IMORSE) = S

Nu kommer Anders strax, ska nog ta en promenad, kallt men mysigt. Sen ska ja tvinga honom o spela Guitar hero me mej :)

Førresten, Anders e lika kittlig som ja!! tihi

Kyss ø klem (puss o kram)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback