Till lilla Anna.

2008-10-20 ღ 16:19:19
Anna,

du e som en... jaa... va ska ja kalla de? Har kännt dig sen du va nàt àr. Du gillade mig dock inte alls dà men jaja, du klärde dig ;) Du e väl som en lillesyrra för mig kan man säga. Du o ja o Sara, inte alltid att Sara ville va me dig llika mycke som ja men... syskonkärlek ;)  Säger bara chiuaua, eller.. köping.. fàr ja simma under den där sen? hahaha me dialekt, ketchup o sneap, tihi. Du har allti vart där liksom mer elelr mindre. Sötnos. Jag finns här alltid, som om du itne visste de redan, men kan inte säga de nog.

Även om ja e tusen mil bort sà finns jag här ska du veta.

Puss kram Syrran < 3

1 Kommentarer
· sara

Åååh, blir ju nästan lite tårögd. ;0) Jag tänker på pulkan genom buskarna.. fattar du?

Saknar dig gumman, just nu skulle jag behöva dig vid min sida.. Älskar dig!!

2008-10-22 @ 12:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback