Till Name it.

2008-10-14 ღ 12:31:43
Ojojoj, här händer det grejer hör jag. WOW! Sà du tar Vällingby o SANNA Haninge? De visste ja inte??? Jaha, sà inge mer merchandising för henne? GRATTIS tjejjer iaf, Sanna!, nu kan ja känna mig lugn me kära haninge-butiken iaf : )  Vill bara dit o se hur den ser ut, konstit men sà e de, känns som ett barn man tagit hand om o skött liksom... tihi. Vill bara se alla väggar o alla NYA FINA kläder. hihi

Sälj massa nu!! Va kul för àsa att hon àker ner nu, wiiie. Donna, du màste ju vinna tävligen kom igen nu, sälj en jacka för mig ; ) yäaah. Du fàr rapportera vem som vann sen sà kommer namnet upp här pà bloggen kan ja lova : D

Puss mina tjejjor, visste att ja inte behövde va orolig ; )

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback