Bonjour Suède !

2008-09-11 ღ 11:09:29
Heeej allihop!

Nu har jag tillbringat  3 dagar i Versaille. Det kanns bra, men svart med spraket bara. igar var jag hemma med flickan sjalv hela dan, lagade mat, sjong franska barnsanger, tog fina kort, laste bocker, lekte i tradgarden o sa....

Hon alskar att se sig sjalv pa kort eller videos som ja tagit. hehe.. Idag ska jag kolla upp lite andra au pairer har o hoppas ja far kontakt me nan. Sen ska ja skaffa mig ett telefonkort o sen blir de val lunch o sola lite kanske, solen skiner starkt alltsa, underbart!! Nu skq vi se om ja kan skriva mail till nagra au pairer o se om de oxa ska pa motet pa fredag.

Hoppas familten fixar telefon o internet snart sa vi kan horas oftare!

Hoppas allt e supeeeerbe me er =)

Bizou!!!

1 Kommentarer
· sara

hej gumman!Tack för att du förlåter mig..!

Har dom ingen telefon heller? Gillar don att se bilder på sig slälv? Guuud vad Emil!! Vadå 2åringar? ;0)

puss på dig! Ps. Sluta skryt om solen!! ;)

2008-09-11 @ 18:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback