Ett inlagg innan jag aker till Paris.

2008-09-16 ღ 10:00:34
Jag maste skriva lite...

Saknar er alla darhemma jattemycket!!


Ibland e de svart , mindre latt an vissa dagar. Vissa dagar e mer roliga an andra. Det galler o tanka da pa de roliga dagarna, de roliga stunderna, lekarna med dockorna, sangerna o gladjen. Igar nar vi va i parken sa pratade ja lite med en mamma dar som hade en son som gar pa samma dagis som min flicka. Vi pratade lite grann.

Sen trafade ja aven en familj som va frazn tyskland men som bor har nu. Kul o prata me massa manniskor, de va aven en pappa dar oxa me sin lilla tjej =) . De e kul o leka i parken, de tycker vi. Dene  stor o de finns en massa o gora o massa barn att leka med o titta pa.


Man blir valdigt social nar man e ensam sahar. = )

Forresten, har blivit valdigt duktig pa kartor nu  = ) *stolt*, onskar bara ja va lika duktig pa franska, de e nog liiiite viktigare kanns de som. Men imorse va de itne ett ord eng, enbart franska. Mamman forklarade for flickan att hon gav mig fickpengar. Sen skulle hon forklara for mig va hon sa. Tog ett tag, men efter manga forklaringar pa fra sa forstod ja = D Stolt igen.

Hors snart igen!!

Nu ska ja besoka en skola i Paris, far se om ja hittar dit med RER (taget)

Bisou!!!

Pusss



5 Kommentarer
· Dress Like a Princess

Gud vad spännande att va au pair i frankrike :) Jag ska genast läsa igenom hela bloggen, hehe

2008-09-16 @ 10:36:28
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
· sara

hej gumman! Guu va kul det var att få höra din röst!! Du är så duktig där borta!Saknar dig!! Puss

2008-09-16 @ 12:58:28
· Anonym

vad spännande :D

2008-09-16 @ 13:08:30
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/
· Emelie

Saknar dig massor. E så roligt att läsa va du gör, e lite avis=) Hoppas det gick bra i skolan. Puss på dig

2008-09-17 @ 19:52:26
· Elina

gud va lyxig du är som får vara i frankrike! hoppas du har det bra där nere, saknar dig. kram.

2008-09-18 @ 07:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback