Heeeeeej!!!

2008-09-12 ღ 15:41:48
Wow, nu e ja glad!

Forst tankte ja beratta om gardagen. Igar sa gick ja ju o hamtade plutten pa dagis.. hahaha 4 froknar som pratar franska o en therese som pratar engelska. haha, men men fick me mig flickan o vi gick till le paarc:) leekte i nagra timmar o sen tog ja kartan i handen o sa vagnen i den andra handen o borjade vandra hem. Val hemma lagade vi mat, dansade o sjong.

Sedan blev de borsta tander o lasa franska bocker o sen kom mamma =) en riktigt harlig kvall.





Idag har jag vait i st germain a laye. Det var ett mote dar med massa andra au pairer. Sa javla kul o traffa massa. Det var svenskar, tyskar, en fran usa o massa annat kul folk=) bytte massa nummer o at lunch me nagra. vi skulla horas, sa kul o prata me alla =)

Nu ska ja ga mot dagis o hamta plutten o haller tummsen for att de kanske kan ga bra idag me, hoppas.

Forresten, haha skulle forsoka fixa ett tagkort igar, gick inge vidare. Jag o en kille som bara pratade franska. Han tog mig med till nat kontor pa baksidan av stationen, haha. Flera kvinnor dar men fortf ingen som kunde engelska. Dar satt ja me min ordbok men nar ja gick darifran hade ja frotf inge kort, hahaha

Mamman far hjalpa mej me de imorn. Imorn e ja ledig, da ska vi fixa en del =)

Hooors! Pa sondag blir de Paris, ska ta mig till svenska kyrkan

Bizooouuuss!           <3


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback