Heeeej alla kara "baaarn" =)

2008-09-15 ღ 09:59:08
Heeeeej! Hoppas allt e bra i kalla Sverige = )

Har e de fortf tunika o leggings som galler men snart blir de nog kallt har me. Igar va ja i Paris me mina tva kara vanner ja hittat har, saaa skoj. Jag sag the tower  =D . Vandrade pa chaps elyseè o sa.

Taget tog mig till huvudstan.
Aven om ja inte me trafiken è sa van.
Dar motte jag tva vanner
eller ja, 2 tjejjer som ja nu kanner.
Jag Eiffeltornet skadat har.
Tog nagra bilder,
inte bara ett par.
Skratt, svenska kyrkan o promenad.
Sen va ja mer an glad. Kom till familjen sen o satt pa en stol.
pa franska ja berattde om hela dagen som oxa bjod pa sol = )

Fin dikt va? Hqde lite trakigt iar kvall, hehe.

Nu ska ja till bussen till st germain o traffa lite tjejjer igen.

Puuuuussssss

1 Kommentarer
· angelica

haha asså, som vanligt.. du e bäst på dikter alltså..

de e bara fråga micke han kommer hålla med ;D <3

2008-09-16 @ 01:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback