Kommer sakna name it grymt!

2008-09-05 ღ 00:31:53
Idag har jag tagit mycket förväl...

Först träffade jag mn kära vän Jenny, trevlig fika o massa skitsnack =)

Sen ikväll blev det en helkväll med jobbettjejjorna. kommer sakna er grymt mycket :( Mina EXIT tjejjor !

jag fick en jättefin present, ett superfint kort o ett halsband... halsbandet var ett rör med lock som man kunde skruva av och i där låg små lappar ihoprullade, foton på oss o små texter av dom tre :) Ni e så underbara tjejjer, fan vilken härlig tid jag haft mer er på Name it. TACK så mycket ! Älskar er av hela mit thjärta, ses snart igen !!


Malin, Sanna och Linnea ! <3<3<3 - de e grymma arbetskamrater de !

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback