Mamma - = D

2008-09-23 ღ 12:55:20
Tack för ditt fina inlägg,
hehe klart ja e lika vacker som vanligt ;)
Dina snygga barn e ju allti de ;) haha.





E ja en mördare?

Hehe, vilken morgon! Idag kunde jag sova lite längre för jag jobbade inte imorse. Jag gick ut i köket för att göra frukost i min fina röde morgonrock som jag fick av Name it : )

När ja kommer ut i köket ser jag där 5 getingar.    :S - Hatar getingar!
Efter ett tag dödade jag iaf 2 o sen gick ja o àt min frukost. När ja sen kommer tillbaka borde där vara 3 getingqr men det vqr 7 = / Jaha??? (hällde ut ett glas juice över hela duken vid frukosten oxà, klant). Aja, dödade 4 av getingarna o sen flög resten ut, bläää!!!  De va en annorlunda utmaning de. Extra äcklig. Nu har jag städat rummet och nu ska jag söka upp nyckelservice för att göra extra nycklar.




Förresten, badet gick super igàr, va jätteskoj!! Jag skaffade nytt nummer igàr, franskt. Jag har talat in de pà svararen sà om ni ringer de gamla sà fàr ni de nya = )

Ikväll e ja barnvakt igen sà ja o lillan ska hem fràn dagis o fàr se va vi hittar pà. Imorn ska vi nog till ludoteket pà dagen. Där kan man leka o làna massa leksaker : )

I helgne när ja e ledig blir de nog utgàng me tjejjorna i Paris, yeeeah!

Ha de super o skriv massa fràgor om ni har : )

Puss Kram !!!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback